Vancouver babyy - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Daphne Steensma - WaarBenJij.nu Vancouver babyy - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Daphne Steensma - WaarBenJij.nu

Vancouver babyy

Door: DutchyDaphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

29 Mei 2017 | Canada, Vancouver

Maandagochtend! Na een nacht goede slaap zit ik om 7 uur aan het ontbijt, te popelen om een rondje stanley park te rennen ( of tenminste te kijken hoe ver ik kom).
Gister was, zoals Jon het zou noemen, een big Daphne day. Ik werd wakker bij Gerrie en Robyn thuis en werd enorm verwend door een stapel verse wafels met aardbeien en slagroom en offcourse the maple siroop. Na een heerlijk ontbijt en twee volle mokken koffie heerlijk in het zonnetje relaxen. Gerry stelt voor om me even rond te leiden in zn superduper nieuwe sportwagen langs de stranden en door de bossen. De tering wat een bak en  wat een omgeving. Ik kan niet beschrijven hoe verliefd ik nu al ben op dit prachtige land. Anyway na een mooie wandeling zijn we weer teruggereden en heb k nog een super tof canadees shirt vam ze gekregen. Na nog een lange tijd in de zon kletsen besluiten we dat ik de woensdag al terugkom voorcanada day zodat Gerry me ecjt alle hotspots van vancouver kan laten zien. Ik kan wel blijven typen super lief dit hele verhaal, maar canadezen zijn dus gewoon super lief... rond 12 uur brengen gerry en robyn me naar ashleigh and ross, wat ook even een 50minuut lange reis is. Eenmaal aangekomen hebben de kids in stoepkrijt al welcome daphne op de oprit geschreven en rennen ze meteen naar me toe! Wat een moppies. Alles gaat zo makkelijk, de kinderen, de ontmoeting met Ashleigh. Ik krijg van de kids een rondleiding door het huis en we springen nog wat op de enorme trampoline (yeaah). Na lange tijd van spelen in water en kletsen en even boterhammetje eten komen ook Sarah en Mike em uiteindelijk ook Ross. Beide dames zijn super goed bevriend em super duppy sportief. Ik kan de skipas van Ashleigh gebruiken em de skies van Sarah. HELLO WINTER OP DE BERGEN. alle trailruns en mountainbike routes kennen zij ook al uit hun hoofd. Beloofd een top jaar te worden. Tegen 5 uur rij ik met Mike mee naar een enorm mooie plek en zijn/hun huis. De plek is onbeschrijfelijk mooi en is niet voor niets walhalla voor trouwfotos. Een rivier op de achtergrond daarachtwr dichte bossen en op de toppen van de bergen sneeuw. WOUW. Het  huis is wat kleiner en een stuk rommeliger. Verbouwing en opkomst van tweeling is natuurlujk enorm chaotisch, gelukkig heb ik mijzelf getraind om te leven in chaotiek en kan ik hier zekers mee leven. We zullen tenslotte toch bijna alleen maar in familie cottage op saltspring island zitten. We nemen de moeder van sara ook op en rijden naar de supermarkt, die deze keer niet zo heel bijzonder is. Vervolgens rijden we weer terug en kan de kip op de bbq.
Zoals je hoort gaat alles hier top, ben kk verliefd op alles wat ik zie em aanraak en zal ik me hier prima redden met alle mensen die zoveel voor me regelen. In de avond brengt Ash me naar mn hostel via de stranden en val ik na het inchecken al snel in slaap.
Tot snel! Xxx

  • 29 Mei 2017 - 18:22

    Aunty Spierbal:

    Jezus, schiet ik toch weer vol maar nu met vreugetranen. Wat ben jij met open armen ontvangen. En dan die kindjes, welcome Daphne. Om op te vreten.
    Told ya, de mensen in Canada zijn zo lief. Je gaat echt een waanzinnige tijd met de Canadezen hebben. Geniet van de mensen, van het land, van alles wat op je pad komt. Wees een grote spons....
    Big hugs
    Aunty Spierbal

  • 29 Mei 2017 - 18:26

    Carlito:

    Pfff... wat een droomstart, heerlijk om te lezen daf!! Hele dikke knuffel

  • 29 Mei 2017 - 18:40

    Mom:

    Daf, dit is wat jouw toekomt dame. Prachtig om te lezen en ook ontroerend hoe die kids doen en zijn. Wat een super goede keuze van je.

  • 02 Juni 2017 - 15:36

    Kees:

    Hoi Daf, wat een mooie verhalen, moest even zoeken maar dan heb je ook wat.
    Zo'n start is geweldig, zo ver weg en dan toch van alles op de hoogte zijn. Dan was londen maar ver weg in 1981, grrr. Maar voor el en and wel zo prettig. Ik begrijp mijn moeder nu goed, ze heeft dagen lopen huilen omdat ze mij miste en ik haar ook. Maar dit is een beetje ouwe vrouwe praat, sorry.
    Lieverd ik heb me aangemeld dus kan je nu makkelijk volgen.
    Geniet ervan op jouw manier, knuffel van Kees & Co.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Young, Wild, Energetic. Lets see what this world got to offer...

Actief sinds 27 Mei 2017
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 4971

Voorgaande reizen:

27 Mei 2017 - 31 December 2018

Canada Experience!

Landen bezocht: